Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



miercuri, octombrie 12, 2011

Pledez pentru implicarea tinerilor in politica blajana


Mereu am pledat pentru implicarea tinerilor in politica incepand cu nivelul local. Ei reprezinta acea parte a societatii care va suporta pe propria piele greselile actualilor decidenti politici sau se va bucura de o viata decenta in Romania in viitorul apropiat, viitor ce se arata tot mai sumbru. Cred ca este o chestiune de alegere personala, iar neimplicarea lor este o pierdere pentru intreaga societate. Experienta se capata exersand iar energia caracteristica varstei tinere poate fi canalizata si in acest domeniu.
Le promit tot sprijinul meu si ii asigur ca ma voi lupta la nivel local pentru ca acestia sa aiba un loc important in competitia electorala din 2012. Partidul National Liberal se bucura la ora actuala de imaginea unui partid in care foarte multi tineri au devenit activi la nivel local.

2 comentarii:

  1. Apreciez mult activitatea dvs si cea a PNL-ului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Miruna! Ne-am bucura daca am avea si sprijinul tau. Esti din zona?

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!