Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



miercuri, septembrie 15, 2010

Ma bucur sa ne intalnim in PNL!

Conform ziarului Unirea, Angelica Mocan, consilier judetean PSD, se inscrie in PNL.
"Sunt într-o imposibilitate obiectivă de a mai activa în PSD şi am decis să mă înscriu în PNL.
Aşa cum s-a relatat pe larg în presă, am fost exclusă din PSD Alba, (partid în care ocupam funcţia de vicepreşedinte şi pe listele căruia am fost aleasă consilier judeţean), în 14 august 2009, în timp ce mă aflam în concediu de odihnă în străinătate, printr-o procedură abuzivă şi nestatutară, instrumentată de actualul preşedinte Ioan Dîrzu. Toate acestea în pofida faptului că la alegerile parlamentare din 2008 candidatura mea a adus cel mai bun rezultat al PSD Alba Iulia. Deşi comisia de arbitraj internă a partidului a anulat sancţiunea, conducerea PSD Alba a refuzat până în prezent să recunoască calitatea mea de membru al PSD. Timp de un an de zile s-a refuzat orice formă de dialog şi colaborare cu mine. În aceste condiţii, am constatat că sunt într-o imposibilitate obiectivă de a mai activa în PSD. Faţă de această împrejurare, am decis să accept oferta generoasă venită din partea PNL Alba, de a mă alătura acestui partid şi de a putea astfel să-mi continui activitatea politică, în beneficiul cetăţeanului, aşa cum mi-am dorit întotdeauna şi cum am reuşit din păcate, foarte puţin, de regulă prin eforturi individuale, la partidul la care am fost. Mulţumesc conducerii şi tuturor membrilor PNL pentru invitaţia de a colabora pentru realizarea unor obiective de o importanţă fundamentală pentru cetăţean, în contextul actual marcat de criză şi insecuritate socială.
Angelica MOCAN" (www.ziarulunirea.ro)

2 comentarii:

  1. in Romania, politicianul nu sti ca "in viata fata de o persoana iti pierzi increderea o singura data"
    plecand de la acest adevar, am sa condamn mereu traseismul politic!!
    daca PSD nu facea acest gest fata de aceasta persoana, aceasta persoana ar fi mers in PNL??
    inteleg ca un om sa-si schimbe opiniile, sa devina intr-o devenire continua...dar sa sari de la niste principii la antipod!?...de ce sa ne bucuram?
    de ce, Claudiu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma bucur, pentru ca am fost colegi de liceu si avem nevoie de oameni care au studiat dreptul, intr-o batalie dusa tocmai intr-o tara unde justitia are lacune serioase. Despre convingerile politice si principiile politice putem discuta noi, doar ca electoratul voteaza tot mai putin cu doctrina partidului si tot mai mult cu persoanele care candideaza. Profilul ei ca si avocat este mai degraba liberal decat social-democrat, nu? Poate ca mai degraba la PSD nu era locul ei si bine a facut ca in cele din urma si-a regasit partidul compatibil cu gandirea si profesia ei liberala. Parerea mea! O respect insa si pe a ta, nefiind de dorit ca lumea sa emigreze de la stanga la dreapta si invers.

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!