Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



joi, iunie 03, 2010

Ce am votat fiecare, asta... am cam primit





"Tăierea a două procente din contribuţiile la fondurile de pensii private obligatorii (Pilonul II) ar aduce anul acesta statului doar 600 milioane lei, dar va reduce pensile cu până la 40%, spun reprezentanţii APAPR." (capital.ro)
"Preşedintele Traian Băsescu a declarat, joi, că pensiile vor scădea cu 15%, salariile din sistemul bugetar cu 25%, inclusiv salariul minim, şi vor fi reduse “masiv subvenţiile”, banii urmând să fie alocaţi ţintit “către cei care au nevoie de sprijin financiar”." (Cotidianul contabilului).
Acestea sunt oare promisiunile celor de la guvernare din ultima campanie electorala? Acesta este partidul care a primit si la Blaj votul majoritatii cetatenilor? Ce primesc blajenii in schimb? Reduceri de pensii cu 15% si de salarii ale bugetarilor cu 25%... Ce raspuns primesc de la reprezentantii acestui partid la Blaj? Poate ma ajutati voi cei care cititi aceste randuri si locuiti aici. 
Tocmai m-am intors din deplasarea pe care am facut-o in strainatate in calitate de responsabil cu Fundraising la Caritas Mitropolitan si una din problemele grave cu care m-am confruntat a fost procurarea de medicamente pentru pensionarii, care nu mai reusesc sa le cumpere si pe unele nici nu le mai gasesc in tara. Din pacate fondurile asociatiei nu sunt suficiente pentru a-i ajuta pe toti. Nici nu am putea sa ne substituim statului care nu ar trebui sa ne aduca in aceasta situatie jalnica. Sau poate ca in locul "amenajarilor peisagistice" am putea sa ne gandim la felul in care trebuie sa platim acest credit cu bani mai putini cu 25%?

2 comentarii:

  1. Domnule Nicusan cred ca in momentul de fata in PNTCD trebuie sa aiba loc o reconciliere,sa se organizeze un congres la nivel national si sa fie ales un nou lider,dupa mine persoana potrivita ar fi domnul Valerian STAN.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://corbalb.blogspot.com/2010/06/adevar-si-cifre.html

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!