Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



marți, iunie 22, 2010

Astazi mi-am inaintat demisia Biroului Local PNTCD Blaj

In prezenta majoritatii membrilor Biroului Local PNTCD mi-am inaintat astazi la ora 19:30 demisia din calitatea de presedinte si de membru in partid. Motivele pentru care am facut acest lucru le-am amintit in articolul precedent. Un aspect insa doresc sa-l subliniez de aceasta data fara sa insist prea mult asupra lui. Ma bucur ca in 2012 nu ma simt obligat sa particip pe liste comune cu PDL asa cum prevede protocolul de colaborare semnat de PNTCD si PDL la data de 9.11.2009. Nu comentez acum care din cele doua protocoale sunt la momentul de fata in vigoare.
Maine o sa-mi depun demisia si din Consiliul Local. Sper ca cei care au ramas insa in PNTCD sa realizeze in cel de-al 12 -lea ceas, asa cum scria un prieten pe blog, ca din pacate PNTCD-ul azi este "la fel ca imaginea redata de oglinda - o falsa idee ca privesti in fata, in conditiile in care vezi doar ceea ce este in spatele tau."
Nu voi uita trecutul sau, dar politica se face in prezent si cu viziune. Am convingerea ca PNL-ul este locul unde ramanand consecvent principiilor mele de dreapta vom reusi sa oferim Blajului stil si bun simt in politica locala, fiindca doar asa putem sa spunem ca suntem cu adevarat europeni.
Alaturi de prietenii cu care urmeaza sa ne inscriem in Partidul National Liberal voi continua si din afara Consiliului Local la postul local de radio "Radio Blaj" sa analizam activitatea administratiei publice locale.

2 comentarii:

  1. Iti urez succes si sper ca liberalii din Blaj sa devina ceea ce ar trebui sa devina. Asa, ca discutie, m-am intrebat de multe ori cum un partid ca PD, care numai de dreapta nu este, a avut asa mare succes la Blaj. Asta tinand cont de profilul Blajului (educatie, traditie, etc). Un raspuns cred am gasit, dar poate o sa discutam acest subiect vreodata.
    Sper sa faceti acea echipa la Blaj pe care noi liberalii incercam sa o gasim de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca stim amandoi de ce a castigat PD-ul la Blaj atatea voturi... Sper sa redam cetatenilor increderea in PNL la Blaj.

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!