Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



duminică, martie 21, 2010

Cum lupta Blajul impotriva crizei economice?

Dragi blajeni, ma adresez in primul rand voua prin aceasta scurta intrebare: cum lupta autoritatile locale din Blaj impotriva crizei economice? Altfel spus, e vorba de intrebarile firesti pe care ni le punem fiecare dintre noi in aceste zile grele: ce se intampla cu siguranta noastra financiara? Unde gasim un alt loc de munca in momentul in care tocmai l-am pierdut pe ultimul? Este somajul solutia care sa ne linisteasca? Pentru cei care nu stiu, am pus aceasta tema in discutie in cadrul consiliului local inca din februarie 2009.
"Intreb, daca nu este necesar sa generam niste instrumente pentru a aplica programul anticriza? Am informatii care le detin de la diverse firme din Blaj, unele au probleme si  e important sa ne gandim cum sa prevenim cat putem o problema sociala care se dovedeste a fi inerenta." (extras din procesul verbal). Raspunsul il putem observa fiecare in parte. Sau poate cineva ne poate spune care au fost masurile luate la Blaj pentru ca noi, cetatenii blajeni sa trecem mai usor perioada de criza?  Ce s-a facut pentru ca sa sporeasca numarul locurilor de munca?

Un comentariu:

  1. Raspunsul meu: NIMIC!!!
    Eu stiu, eu recunosc, eu ma complac (daca asta va face palcere)...Rotaru este cel mai bun primar pe care l-a acut Blajul!! Dar e ca in bancul ala:- Doamne, dar la tara asta ai dat si rauri si ape si campii...Stai sa vezi ce popr le dau!! Asa si cu primarul nostru:- stai sa vezi ce consilieri are!! Acest Blaj aflat in coma pana acum incepe sa traiasca...dar acest Blaj nu are numic pentru generatia tanara...si...avand in vedere ca totul este incestit in pietre si betoane, nici nu va avea...Acest Blaj nu are dermatolog, nu are neurolog, nu are oftamolog...vai de el municipiu!!! Orbi mai suntem!! Acest Blaj se "alege" pe banii sponsorilor din Blaj si contractele sunt in antepriza Mediasului, ori Aiudului... Vai de el municipiu!!!...Acest primar e bun...Dar e si el om...unul singur!! Vreti sa vedeti risipa?...urmariti fiecare bolovan pus pe banii publici...Ce s-a facut pentru a intampina criza? NIMIC!!! Blajenii au o calitate:- fiecare e cel mai bun, restul sunt niste pramatii...Asta o zc ei...blajenii...N-am intalnit inca blajean sa-si laude un concetatean...Fiecare este bun...pana la barfa..acolo incepe adevarul crud al unei comunitati care se complace in conditia sa de targ!!
    NIMIC!!!

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!