Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



luni, decembrie 07, 2009

afara... vine iarna!


spun asta gandind la viscolul si vremea rea ce se prevede in politica romaneasca in urmatoarea perioada. Daca presedintele reales reuseste sa gestioneze situatia politica si economica din tara in asa fel incat sa ne mearga noua tuturor mai bine, am sa recunosc ca m-am inselat cand am crezut in solutia data de Antonescu. Timpul care trece ne va confirma sau infirma acest lucru. Raman multe intrebari fara raspuns insa. Asteptam sa vedem daca cineva ne va ajuta sa fie lamurite. Un lucru este insa cert: Basescu nu ma reprezinta pe mine personal. Pacat insa ca Antonescu nu a avut un partid la fel de mare care sa-l ajute in cursa electorala. Nu regret ca am crezut in propunerea lui pentru guvernarea tarii "nemteste" si nici nu am sa stau in tribuna. Sarbatorile de Craciun vor fi un timp de relaxare si incarcare sufleteasca necesara pentru o evaluare corecta a situatiei politice din Blaj. Ideea unui proiect comun cu liberalii trebuie analizata si pusa in practica. Pana atunci insa multumesc celor care au votat Crin Antonescu in primul tur si au inteles indemnul meu pentru un proiect de bun simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!