Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



joi, octombrie 08, 2009

Locuri de munca pentru persoane cu handicap la Blaj

In calitate de Secretar General al Caritas Blaj am multumit personal Excelentei Sale Alex Jacob - Consul General Onorific al Romaniei in Germania pentru ajutorul acordat Caritas-ului Mitropolitan pentru infiintarea unei unitati protejate pentru persoanele cu handicap la Blaj. Prin acest proiect - spalatorie si curatatorie ecologica, mai multe persoane cu handicap au putut sa fie incadrate pentru prima oara in viata in campul muncii. Alex Jacob nu este la prima "donatie" pentru cei sarmani si in nevoi si pe langa cei 30.000,-€ cu care a cofinantat acest proiect prin fundatia "Augenlicht e.V" pe care o conduce, a suportat financiar multe operatii de ochi in judetul Alba. Romania nu este singura tara unde este activ Alex Jacob, el finantand sute de operatii la ochi pentru victimele de mine de razboi din Cecenia.
Si cu aceasta ocazie, multumesc inca o data Excelentei Sale si va invit pe cei care il cunoasteti sa il aveti in gand pentru ca sa ramana inca multa vreme sanatos printre noi. Pe cei care cunoasteti copii si nu numai, care au nevoie de operatie la ochi, va astept cu mesajul vostru la comentarii sau pe adresa mea de email: claudiu@nicusan.ro si in felul acesta sa incercam sa-i ajutam.

3 comentarii:

  1. Christina Suciu-Hening13 octombrie 2009, 12:01

    Felicitari! Astfel de initiative ar trebui luate de catre toti oamenii, mai ales din randul celor pe care i-am ales pentru a ne reprezenta.
    Nu este usor, ba dimpotriva e multa munca, insa nimic nu ne ofera mai mari satisfactii (sau n-ar trebui:)), decat sa vedem si sa stim ca am facut o farama de bine semenului nostru, in a carui situatie, nu?!, ne puteam afla chiar noi.
    Mult spor iti doresc!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Christina, am o veste buna: cred ca reusim sa ajutam prin d-l Consul Alex Jacob 5000,-€ spre cazul pe care mi l-ai directionat!!!!!!!!!
    Ce parere ai?

    RăspundețiȘtergere
  3. Christina sunt acasa si nu am emailul tau aici in outlook. Am primit deja confirmarea din partea consulului Alex Jacob. O ajuta pe d-na Sbarcea pentru operatia la ochi cu restul de 5000,-€!!!!!!!!!!!!!!
    Poti sa o anunti si tu.
    Claudiu

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!