Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



marți, iunie 02, 2009

PNTCD Blaj se pregateste deja pentru 2012


Dragi taranisti blajeni,

acum ceva timp am anuntat ca ne pregatim de alegeri interne si la Blaj. Echipa cu care am pregatit alegerile locale de anul trecut si care a muncit foarte mult in campania de la Blaj a performat. A reusit sa scoata un procent frumos: de 6 ori mai mult decat media pe tara. Pe aceasta cale doresc sa le mai multumesc inca o data! Am reusit sa avem un reprezentant in CL Blaj. Dupa multe analize pe care le-am facut impreuna cu cativa colegi, am ajuns la concluzia ca trebuie sa aducem in echipa noastra inca doua sau chiar trei presoane noi, care sa ne ajute in noul nostru proiect pentru 2012. Am avut deja cateva discutii cu cei pe care intentionez sa-i cooptez in cadrul motiunii mele dar nu doresc sa divulg inca numele lor. Echipa cu care doresc sa luptam pentru 2012 va avea si cativa colegi din actualul Birou Local. Criteriile care m-au ajutat sa completez motiunea au fost implicarea in ultimele alegeri locale, disponibilitatea participarii la actiunile partidului, media varstei BL, s.a. Cu echipa pe care o voi propune in motiune doresc cresterea numarului consilierilor locali la 4 si coagularea fortelor crestin democrate in jurul PNTCD.

Un comentariu:

  1. Domnule Nicusan va apreciez pentru ceea ce faceti si va urez succes in continuare.Daca PNTCD ar avea mai multi membrii ca dumneavoastra ,situatia partidului ar fi alta.In momentul de fata cred ca este nevoie de un congres PNTCD si de alegerea unui nou presedinte.Cred ca prin cee ce faceti la Blaj meritati un loc in conducerea entrala a partidului.Voi vota PNTCD.

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!