Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



duminică, ianuarie 04, 2009

Civilizație fără curent și fără garduri de fier forjat?!

Astăzi m-am decis să postez un articol mai puțin politic.
În ultima mea delegație în Austria m-am gândit să fotografiez câteva locuri, de unde am putea prelua și noi ceva pentru Blaj.
Primul lucru pe care doresc astăzi să vi-l prezint este o stradă normală dintr-o localitate de munte, vă dau și numele localității: Bad Leonfelden.
Cu toate că este o localitate de nu mai mult de 4000 de locuitori, primăria de aici a reușit să îl facă cât mai frumos. Mai întâi vă întreb ce observați în fotografie că ''lipsește''?
Eu aș începe cu stâlpii de curent, apoi gardurile cât mai mari și mai rezistente de la noi.
Nu vă doriți și voi să aveți o astfel de stradă, un astfel de oraș?
Eu da și am și venit cu o astfel de idee în Consiliul Local Blaj, propunând o strategie de introducere a cablurilor electrice, date, telefon, tv subteran.
Am nevoie de ajutorul vostru ca să convingem factorii de decizie, că și aspectul estetic al orașului contează.
Aștept comentariile voastre de susținere și vă mulțumesc pentru ajutor!
Posted by Picasa

Posted by Picasa

2 comentarii:

  1. Sint adevarate? Pai de ce nu modificam si noi stalpii? Sint de acord cu tine. Facem sondaj la populatie? Marius

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai vrei sa ne sara hotii gardul? Glumesc. Cred ca e o chestiune de mentalitate. Asa suntem noi. Incercam sa ne inchidem si mai mult ca parca nu am fi destul de inchisi...
    Despre paianjenii din oras ce sa zic, fara stalpii aia arata mai civilizat orasul. Sa vedem daca aduc voturi, ca daca nu, nu face nimeni miscarea.

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!