Bine ai venit pe pagina mea!



Daca doriti sa reascultati seria de emisiuni radiofonice de la Radio Blaj "Dosarele Securitatii - oglinda in care nu vrem sa ne privim" le puteti regasi dand click aici pentru ed. a I-a, ed. a II-a, ed. a III-a, ed. a IV-a, ed. a V-a.




Ubuntu



sâmbătă, ianuarie 03, 2009

Ce așteaptă președintele PNȚCD Blaj de la 2009?

Îmi doresc ca 2009 să aducă PNȚCD-ului la Blaj mai multe voturi decât anul ce a trecut. Aș vrea înainte de a vă spune pe larg ce doresc personal să realizăm la Blaj în acest an, să facem o mică întoarcere în timp. 10 Martie 2007 a fost ziua în care am fost ales președintele aceestei organizații locale la Blaj, an în care PNȚCD venea cu ultimele alegeri locale la mai puțin de 2,5% pentru Blaj. Cu o echipă serioasă și cu activitate susținută și reflectată de mass-media locală și județeană am reușit să atingem aproape 6% la alegerile din anul trecut. Ne-au mai lipsit 24 de voturi să obținem același număr de consilieri cât PNL și cât PSD. Eu cred că intrarea în Consiliul Local a fost deja primul semn de revenire a PNȚCD-ului la Blaj. În cele șase luni de mandat, PNȚCD a ridicat în Consiliul Local un proiect care a fost foarte mediatizat și disputat: verificarea de către CNSAS a consilierilor blăjeni. Se pare că există motive să nu se grăbească această verificare pentru Blaj și las cititorilor dumneavoastră să comenteze la rândul lor inclusiv pe blogul meu: www.nicusan.blogspot.com. Am ridicat problema construirii unui perete barieră fonică de-a lungul căii ferate ce traversează orașul Blaj într-o ședință de consiliu și colegii consilieri s-au arătat încântați de idee. Sper ca această lucrare să înceapă în 2009 cel puțin pentru unele porțiuni în oraș, proiect ce va ridica confortul fonic al cetățenilor ce locuiesc în preajma căii ferate. Dacă mai reușesc și să mărim posibilitatea îngrijirii vârstnicilor și bolnavilor la domiciliu prin sprijinirea ONG-urilor care fac aceste servicii aș putea spune că două obiective importante din punctul meu de vedere au fost atinse. Din perspectiva președintelui de partid doresc să refac acest an organizațiile din district, după ce în 2008 am înființat Organizația de elevi a PNȚCD și am început să refacem baza de date a membrilor din Blaj. Avem în următoarea lună alegeri parțiale la Roșia de Secaș. Acolo există un candidat cu șanse mari din partea PNȚCD. Zilele acestea mă voi întâlni cu el să discutăm detalii. Cu această ocazie vom începe munca în teritoriu cu Roșia de Secaș. Am început să iau legătura cu vechii țărăniști blăjeni pentru a-i invita să se reactiveze. Dacă avem credință și nu doar vorbim despre ea, dacă ne ancorăm în tradiție și nu rămânem acolo și dacă avem speranță vom face lucruri frumoase aici. Eu imi încarc zilnic bateriile din tradiția acestui partid și am credința că vom reuși. Țărăniști din toate satele din jurul Blajului, haideți să refacem dreapta!

Un comentariu:

  1. ... inca nu stiu in ce ffel puteti sa imi acordati ajutorul dumneavoastra in atacarea in instanta a ordonantei de guvern care impune taxa radio si tv, dar este bine de stiut ca in blaj am un sustinator al acestui proiect...rugamintea mea la dumneavoastra este sa luati proiectul si sa il discutati in organizatia pntcd blasj si sa imi trimiteti eventualele concluziila care ati ajuns...pe deasupra mai doresc sa imi trimiteti unmail cu situatia organizatiei de tineret din zona dumneavoastra, dai si un nr de telefon ca sa putem discuta mai mult si mai des ....Vrem dreptate !

    RăspundețiȘtergere

Din respect pentru ceilalți vizitatori, comentariul dumneavoastră va fi postat după aprobare. Va mulțumesc pentru înțelegere!